onsdag 9 december 2009

Veronica (Pärlan)




Detta är då min lilla pärla :) Hon heter Veronica men kallas Pärlan. Hon blev 4 år nu i augusti och är en arab D-ponny. Hon är snäll i all hantering såsom sko, lasta, duscha, stå själv i både hage och stall mm. Jag började rida in henne i vintras, vi går regelbunnet på hopplektionen, fast inte just nu för tillfället. Hon stannar aldrig och riva är hon fruktansvärt noga med att inte göra! Hon är dock inte tävlad men det ska påbörjas nu till våren :) Detta är en ponny man kan satsa på!

Hon är dock till salu. Jag ska satsa på storhäst eftersom jag är så lång. Hade jag varit kortare så hade jag garanterat satsat på denna ponny!! Om någon är intresserad så är det bara att kommentera så kan du få mitt nummer eller så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar